piątek, 11 kwietnia 2014

.Zapachy na wiosnę 2014

Hej,
jako, że wiosna pełną parą i wysyp nowych zapachów pojawił się na rynku to postanowiłam napisać o zapachach, na które warto zwrócić uwagę tej wiosny. Jak wiadomo wiosna to dobry moment żeby zakupić nowe flakony (dla mnie każdy moment i pretekst jest dobry na nowy zapach w kolekcji :)) więc zapraszam do czytania ;)

 Carolina Herrera, 212 VIP Rose
Oto pierwsza moja propozycja. Dlaczego warto zwrócić uwagę na ową kompozycję? Ponieważ jest szykowna i elegancka a zarazem urocza. Spontaniczny, owocowo - kwiatowy zapach, gdzie o dziwo róża nie gra tutaj żadnych skrzypiec bo jej tam nie ma :P Czujemy za to szampan z owocami dzięki czemu mamy wrażenie, że zapach jest "musujący" i kwiat brzoskwini, a wszystko to podbite piżmem.

Beyonce, Rise
Nowy zapach od znanej piosenkarki jest dla mnie dużym zaskoczeniem, jest inny niż dotychczasowe jej perfumy. Jest bardziej naturalny i intymny. Skład również mnie zadziwia i może przez to zwrócił moją uwagę. Zapach jest według mnie drzewno - skórzany. Co mnie głównie zszokowało to bazylia i wetiwer, które nie są stałymi składnikami "celebryckich" kompozycji. Ale trzeba przyznać, że w połączeniu z morelą, orchideą i akordami drzewnymi całość łączy się w niesamowicie ciepły, wspaniały i wyrafinowany zapach.

JOOP! Miss Wild woda perfumowana  30 ml sprayJOOP! Miss Wild
Rum, wanilia, niby nic wiosennego w nim nie ma a jednak na wiosenne wieczory sprawdzi się idealnie. Dosyć orientalna, prosta kompozycja, niesamowicie ciepła i miła, jak najbardziej nieszkodliwa i bardzo zmysłowa.

Calvin Klein Endless Euphoria Woda perfumowana 125 ml sprayCalvin Klein, Endless Euphoria
Na pewno już nie jedna z Was słyszała o tym zapachu ale nie sposób nie wspomnieć o nowej wariacji na temat słynnej Euphorii. Kwiaty i cytrusy wiodą tutaj prym. Wszystko na bazie piżma i drzewa sandałowego, które przypominają nam o klasyku i nie pozwalają o sobie zapomnieć pozostając na skórze długie godziny.

 Dolce & Gabbana Dolce Woda perfumowana  50 ml sprayDolce & Gabbana, Dolce
Ładny, kwiatowo - skórzany zapaszek. Świeży i kobiecy, oddający w pełni klimat słonecznej Sycylii, którą jest inspirowany. Uroczy flakonik kryje w sobie prawdziwy bukiet świeżych kwiatów. Wiele z Was pewnie uzna go za zwykłego kwieciucha bądź swieżaka ale ja dałam mu szansę i naprawdę nie żałuję, gdy się odpowiednio w niego zaglębimy poczujemy każdą nutę z osobna.

Chloe See by Chloe Eau Fraiche Woda toaletowa  75 ml sprayChloe, See by Chloe Eau Fraiche
Kwiaty, białe kwiaty i odrobina owoców i mamy nowość od Chloe. Lżejsza wersja klasyka. Świeży i delikatny zapach. Skład nie jest zbyt ciekawy na pierwszy rzut oka ale nie zniechęcać się dziewczyny i próbować ;) bo warto.

Ok, to by było na tyle moich propozycji na wiosnę. Piszcie proszę co myślicie o tych kompozycjach i o tym jakie są wasze ulubione zapachy na tę porę roku ;)

Buziaki, Graża ;*

2 komentarze:

  1. dla mnie fajny jest zapach od beonce ale każdy ma swój gust

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, Beyonce również ma piękne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń