piątek, 4 kwietnia 2014

.kobaltowy makeup





 Hej :) trochę długaaaaa przerwa była no ale niestety jakiś brak motywacji dopadł mnie i Grażę chyba blogowanie nie weszło nam w krew jeszcze... ale tam dość smęcenia nie ma co jest makijaż :)

 Niestety nie zrobiłam zdjęć krok po kroku bo makijaż naprawdę jest ekspresowy, zrobiony w 10 minut tuż przed wyjściem.

czego używałam?

TWARZ :
- podkład : Revlon Colorstay110 i 410
-puder: Sephora puder matujący w kompakcie 20
-policzki: nyx blush Peach

BRWI:
- AQUA BROW - farbka do brwi 35

OCZY:
- baza: artdeco
- cienie: mac pigment marine ultra, sleek - boxed i wrapped up, połyskujący perłowy cień chanel
- tusz: loreal volume million lashes 
- rzęsy: ardell demi wispies + klej DUO

Jak to zrobić?

Po przygotowaniu twarzy i nałożeniu bazy, dużym puchatym pędzelkiem nakładam najpierw cień boxed ze sleeka i mocno rozcieram ( nakładałam go głownie nad załamanie powieki). 
Następnie pędzelkiem w kształcie języczka i cieniem w kolorze wrapped up wypełniłam resztę powieki tak aby przyciemnić oko, rozcieramy go również na dolnej powiece (zdecydowanie wystarczy to co zostanie na pędzelku :) )
Kolejnym krokiem było opcjonalnie ale ja lubię - rozświetlenie kącika perłowym cieniem a następnie małym pędzelkiem nałożenie pigmentu z maka w kąciku powyżej rozświetleni, 
Tuszujemy i przyklejamy rzęsy i GOTOWE  :) przed  przyklejeniem rzęs  można na górnej powiece tuz przy linii rzęs domalować cieniutka kreskę linerem lub kredką by by jeszcze bardziej ukryć pasek od rzęs ale przy ardell nie jest to niezbędne :)

Kiss :* Mary









 

1 komentarz: