wtorek, 8 kwietnia 2014

.TAG moje top 3 - tusze

Hej !!!
Wpadłam na pomysł zrobienia tagu Top 3 czyli trzech ulubionych produktów. Każdy top o innym produkcie i z różnych półek cenowych od tych drogeryjno-halowych do tych troszkę droższych z sephory
Mam nadzieje, że się spodoba :)
Zapraszam !



Tusze - co i jak? Ulubieńcy!


Nr1 - Loreal volume million lashes cena około 35-50zł


Perfekcyjnie czarna maskara. Dająca niesamowity efekt pogrubienia i zagęszczenia  ( milion rzęs :) ) Nie skleja włosków co daje perfekcyjnie rozdzielone włoski. Dzięki szczoteczce wymalujesz każdą rzęse nawet te w kącikach. Jeśli oczekujesz Mega efektu to ona spełni oczekiwania.

Nr2 - Smashbox hyperlash cena około 100zł

Maskara uniwersalna jak powiadają :) Niesamowicie wydłuża rzęsy dzięki odżywczym składnikom. Specjalnie zaprojektowana szczoteczka z rzędem dłuższych sylikonowych "igiełek" rozdziela włoski. Pogrubienie nie jest spektakularne ale widać efekt. Coś dla osób stawiających na długość.

Nr3Eveline, Extension Volume 4D cena ok. 15zł


Za tą cenę to Rewelacja! Śmiało może konkurować z drogimi tuszami. Bardzo dobrze podkręca rzęsy i wydłuża. Dając efekt sztucznych wachlarzy :)
Odżywia rzęsy i nie osypuję się ! Jak dla mnie idealny gdy brak pieniążków na ww. tusze :)



Mam nadzieję jeśli jeszcze nie próbowałyście tych tuszy to spróbujcie któregoś z moich top 3 :)
Dajcie znać jakie są wasze opinie na ich temat!

Mary :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz