poniedziałek, 16 czerwca 2014

.gift from my boy

Hej 💋

Dzisiaj chciałam Wam pokazać nowości od Golden Rose które wczoraj dostałam od mojego chłopaka ;) wybrałam 3 kolory cudownych neonów, idealnych na lato. Robiących cały makijaż, bo do takich szminek nie potrzebujemy zbędnego makijażu wystarczy tylko tusz i kreska. Ostatecznie okazała się, że nie wszystkie kolory sa dostępne ;( i wybrałam tylko 2. Neonówy róż to mój numer jeden bede go męczyć na ustach teraz Non stop.





W sztucznym oświetleniu może nie widać aż tak tego efektu neonu ale róż, same możecie przyznać że jest cudny !!! 

I do tego pachną ślicznie 💕


   Plus w gratisie szybkie zdjecie jak mój ulubieniec wyglada na ustach. Przepraszam za jakos, ale chciałam pokazać tylko efekt ;) 


                           Mary 🌟

7 komentarzy:

  1. muszę ci powiedzieć, że fajnego masz chłopaka jak ci takie rzeczy kupuje. polecam sukienki sklep można tam znalęźć ciekawe ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, skąd ta piękna zawieszka?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a dawno temu ją kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory mi dardziej ten róż podchodzi, nie wiecie na którym blogu można spotkać stylizacje sukienki dla puszystych?

    OdpowiedzUsuń