niedziela, 14 września 2014

.Sorbet cytrynowy czyli Miss Sporty 453

Wiem, że już jesień zbliża się wielkimi krokami ale ja nadal chcę zatrzymać lato, stąd dzisiejszy post o idealnym żółtym kolorku na paznokcie. Mowa tu o Miss Sporty 453. Długo poszukiwałam takiego odcienia i udało się, dzięki mojej Mary :* z tym, że.. no właśnie, kolor przecudny a aplikacja za to koszmarna, jeszcze przy moich zniszczonych przez żele paznokcie nie dało się nie przeklinać przy malowaniu ;) trochę męczenia i idzie doprowadzić lakier na pazurkach do ładu.
a oto i on ;) 

Dajcie znać jaki jest Wasz ulubiony odcień żółtego i jak z ich aplikacją ;)

Graża ;)

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam żółty kolor w miyo, pisałam kiedyś o nim u siebie :)
    Ale Twój sorbecik jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o będę musiała koniecznie wypróbować, dziękuję za cynk ;)

    OdpowiedzUsuń