czwartek, 11 września 2014

.mój makijaż dzienny

Hej, dziś przychodzę do Was z postem z dziedziny Mary, ale mam nadzieję, że mi to wybaczy. Pokażę Wam mój dzienny makijaż oka. Nie jest on zbyt skomplikowany i nie zawsze tak wygląda, zależy to od ilości czasu jaki mam do wyjścia ;) ale wiadomo, że nie pokażę Wam nietkniętej powieki i wytuszowanych rzęs, tak więc zaczynamy.
Tak oto wygląda efekt końcowy:
a oto co będzie nam potrzebne:
Oto moja trójca pędzli do oczu:
-Inglot 6SS - pędzel do blendowania
-Inglot 8OHP - kuleczkowy do nakładania ciemniejszego cienia w zewnętrzne kąciki
-Sephora 23 - mały języczkowy pędzelek do ogólnego nakładania cieni

I kosmetyki:
-Kredka do oczu Avon, SuperSHOCK aqua pop (kredką maluję do połowy od zewnątrz dolną linię wodną)
-kredka do brwi Rimmel 001 Dark Brown
-Eye liner Miss Sporty 001 Ebony Black
-Tusz do rzęs Essence Get Big Lashes 
-Korektor Ladycode by Bell
-Cień do powiek Sephora nr 18 Coffee Brown 


I beżowy matowy cień z palety Sephora Color of Life


Wykonanie:
-całą powiekę pokrywam cienką warstwą korektora i dokładnie wklepuję
-na ruchomą powiekę i pod łuk brwiowy nakładam beżowy, matowy cień
-w zewnętrzne kąciki i w załamanie powieki nakładam cień coffee brown
-blenduję cienie
-w zależności od potrzeby dokładam beżowego cienia w wewnętrzne kąciki
-rysuję kreskę linerem
-podkręcam rzęsy zalotką i tuszuję je
-na dolną linię wodną nakładam kredkę aqua pop

i to wszystko ;)

Dajcie znać jak wygląda Wasz codzienny makijaż oka ;)

Graża :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz