czwartek, 14 sierpnia 2014

.DIY - czas na włosy czyli ziemniaczana maseczka

Hej! :)

Jako, że gorące powietrze, słonce, woda cały czas intensywnie działają na nasze włosy w tym okresie potrzebują one INTENSYWNEGO nawilżenia.
Mam dla Was super turbo nawilżającą maskę własnej roboty.
Maska z maki ziemniaczanej.
Mąka ziemniaczana znana jest z swoich właściwości wygładzających zawiera bardzo wiele witamin pochodzących z samego ziemniaka mi: A, B1, B2, B3, B6, C, D, E oraz K.
Koktajl witaminowy na włosy :)
Ekstremalne wygładzenie, bez obciążenia włosów, dla mnie alternatywa dla olejowania za którym nie przepadam. Działa CUDA!


Co będzie nam potrzebne:

- mąka ziemniaczana ok.7-8 łyżek stołowych
- odżywka do włosów ( najlepiej NIVEA long repair)
- pojemnik na nasza maskę
- łyżka stołowa 


1. Wyciskamy cała zawartość odżywki do pojemnika.


2. Następnie wsypujemy 7-8 łyżek mąki ( tak aby konsystencja była trudna do rozmieszania).
Mieszamy do połączenia się obu produktów w bardzo gęsta masę. 


GOTOWY PRODUKT WYGLĄDA TAK :)


Dla ozdoby, można przewiązać tasiemką :)
I ELIKSIR na włosy gotowy!!!

Zachęcam do wypróbowania i komentarzy o działaniu :)
Mary :*







3 komentarze:

  1. Łał ! Wiecie, że nie słyszałam o takiej maseczce. Z chęcią wypróbuje, jestem fanką naturalnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę warto wypróbować, na moich blond farbowanych wcześniej suchych włosach działa niesamowicie. Perfekcyjna dla osób o włosach potrzebujących DUŻEGO wygładzenia i miękkości. Spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń