piątek, 11 lipca 2014

.i love essie

Hej ;) 

Gorące lato w pełni ;) Wiec każda z nas marzy o długotrwałym efekcie na paznokciach. Niestety temperatura czasem w tym przypadku jest raczej na minus lakier może za szybko wyschnąć i zgęstnieć lub wręcz odwrotnie. Ale ja mam na to swój sposób ;) 

Raz, że manicure jest trwały trzyma się do tygodnia 

Dwa, że jest szybki 

Co potrzebujemy ?



1. 8w1 TOTAL ACTION z Eveline 
2. Lakier ESSIE 
3. Top Coat - gel look Golden Rose 
4. Wysuszacz - Life  

Bardzo lubię odżywkę z eveline 8w1 jako bazę pod lakier bardzo fajnie odżywia i chroni paznokcie przed zabarwieniem. Nie jest to produkt dla każdego, raczej dla osób bez dużych problemów paznokciowych. Posiada w swoim składzie formaldehyd znany z właściwości utwardzających i konserwujących lecz w dużym stężeniu i przy długotrwałym używaniu może powodować uszkodzenia i rozwarstwienie płytki paznokciowej. 

Używanie produktu z eveline zostawiam do przemyślenia indywidualnie. Mi osobiście służy. Po użyciu bazy nakładam dwie warstwy lakiery w tym przypadku jest to essie kolor PLAY DATE nr 102.


Malujemy warstwę czekamy aż prześcignie i dodajemy kolejna ;) po wyschnięciu maluje topem z Golden rose i bez czekanie na mokry TOP nakładam wysuszacz z LIFE pachnie ślicznie i robi swoje ;) 

Dla mnie efekt jest bardzo zadowalający! 


A Wy co na to ? Jaki jest wasz sposób na SUPER trwałość ? 

Mam dla was jeszcze moje LETNIE KOLORY z Essie godne uwagi :) 


1. Essie 102 - play date 
2. Essie 20 - lovie dovie 
3. Essie 94 - lopis of luxury 
4. Essie 14 - fiji

Podoba wan się moja letnia propozycja ? Czy może wolicie co bardziej zdecydowanego ? 

Pozdrawiam i czekam na wasze komentarze :) 

Mary ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz