poniedziałek, 7 lipca 2014

.miss sporty, metal flip 050

     
Hej, dzisiaj idzie na tapetę lakier z Miss Sporty 050 z linii Metal Flip. Na wstępie przepraszam za zdjęcia na których nie udało mi się w pełni uchwycić tego efektu jaki daje nam lakier. 

Lakier w rzeczywistości mieni się i opalizuje na złoto i fiolet, tak więc żeby zobaczyć pełen efekt musicie same wypróbować ;) Co do stosunku ceny do jakości to jestem w miarę zadowolona, lakier kosztował mnie ok 10 zł ale pewnie pójdzie gdzieś dorwać go taniej a trzymał się 4 dni i pewnie potrzymałby się dłużej gdyby nie to, że wykonywałam dużo czynności manualnych co zmniejszyło długotrwałość lakieru. Podoba mi się to, że przynajmniej przy tym odcieniu jedna warstwa wystarczy, dodatkowo można pogłębić kolor i efekt malując jakimś ciemniejszym odcieniem pod spód, np. bordo. Pędzelek jest szeroki i jedno pociągnięcie kryje u mnie cały paznokieć (no ale ja mam małe paznokcie), konsystencja jak najbardziej mi odpowiada. Nie ma też problemu ze zmyciem lakieru z paznokci. Czy będę nosiła go często? Teraz już pewnie nie, bo nie pasuje mi do tej pory roku ale raz na jakiś czas pewnie mnie na niego najdzie. 

A Wy jak myślicie? Podoba Wam się ten efekt czy wolicie coś zupełnie innego?

buziaki, Graża ;)

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy efekt daje na paznokciach :)

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń