niedziela, 17 sierpnia 2014

.My signature scent

Hej,
dzisiaj będzie trochę perfumowo a mianowicie tak jak w tytule konkretnie o jednym zapachu, takim zapachu, który jest typowo "mój", który kojarzy się ze mną większości osób z mojego otoczenia czyli tzw. signature scent.
Muszę się przyznać, że jestem perfumoholikiem i pachnę różnymi zapachami, to jednak jest jeden taki, który jest jedyny w swoim rodzaju, uwielbiam go pod każdym względem, mam z nim związane mase pozytywnych wspomnień i używam go najczęściej, przez co został on "moim" zapachem i jestem już przypisana do niego. A oto i on
Guess, Girl
Jest to zapach, który kocham. Kwiatowo-owocowa woda toaletowa. Używam jej wszędzie, o każdej porze roku, niezależnie od okazji. 
Oto nuty zapachowe:
nuta głowy: malina, melon, bergamotka
nuta serca: akacja, orchidea, lilia
nuta bazy: wanilia, drzewo sandałowe

Prześliczny flakonik, który dla niektórych może okazać się nieco kiczowaty chowa w sobie delikatny, słodki i figlarny zapach. Co najbardziej w nich czuć? Na pewno malinę, amatorki tego owocu nie będą zawiedzione ;) 
Aha, co jeszcze muszę ważnego wspomnieć to sprawa trwałości i ceny. Mimo, że jest to EDT trzyma się (przynajmniej na mnie) długo. Co do ceny to nie jest ona jakoś bardzo wygórowana. Na stronie www.perfumeria.pl zapłaciłam ok 100 zł za 100 ml.

Zachęcam do przetestowania tych, które jeszcze go nie znają. Koniecznie dajcie znać jaki jest Wasz signature scent ;)



Buziaki, Graża :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz