czwartek, 7 listopada 2013

.na kociaka

Chciałam dzisiaj Wam przedstawić moją propozycje charakteryzacji na kota. Może przyda wam się i za inspiruje do stworzenia czegoś podobnego na zabawę andrzejkową bo impreza już tuż tuż.



U mnie modelką była moja siostrzenica wybierająca się na balik :) 
ps. ma boskie rzęsy.




Myślę, że ta stylizacja na kota jest banalnie prosta i wykonalna dla każdego. 
Do wykonania będzie nam potrzebne:

- biała baza / farbka do malowania twarzy

- róż ( u mnie był to Oriflame, Very Me, Cherry My Cheeks)

- eyeliner (Eyeliner Long Lasting - 01 Czarny)

-tusz (L`Oreal, Volume Million Lashes Mascara)

- błyszczyk (Revlon Super Lustrous Lip Balm)


Wykonanie:

W pierwszej kolejności nakładamy biała bazę formując już kształt kociej mordki, do nakładania polecam gąbeczkę w stylu beauty blendera. 
Po nałożeniu można opcjonalnie przypudrować twarz transparentnym pudrem.
Na pędzel od różu/pudru nakładany odrobinę różu i nakładamy na uszy i policzki (pamiętajcie aby nie przykładać całego pedzla od razu do twarzy bo zrobi się wam w tym miejscu jedna wielka różowa plama) róż nakładamy lekkimi dotknięciami rozcierając produkt.
Kontury wykonujemy eyelinerem według uznania :) Jako dopełnienie malujemy usta błyszczykiem w odcieniu podobnym do różu.

:* Mary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz