czwartek, 6 listopada 2014

.burberry dla każdego NAILS



Hej kochane :)
Nie wiem jak wy ale ja UWIELBIAM motyw kraty burberry. Chyba to jedyna krata która przypadła mi tak bardzo do gustu. Jako, że baaaardzo dawno nic nie dodawałam postanowiłam na szybko zrobić zdjęcia pazurków (więc przepraszam za pomalowane skórki :P ) Ostatnio miałam bad nail week. Nie mogłam sobie poradzić z moimi paznokciami. Nie byłam w stanie ich pomalować, musiałam zmienić kształt bo niestety pech chciał, że się połamały a były już takie idealne :( Kombinacje były niesamowite, kwadraty, szpice no i stanęło na migdałkach ale WRÓCĘ do szpicy jak zapuszczę je jeszcze troszkę. Z malowaniem tez cuda wianki potrafiłam malować paznokcie 3 razy dziennie i zmywać bo gdzieś coś się odcisnęło. No i takim sposobem chodziłam w nie pomalowanych pazurkach chyba ponad tydzień. Czułam się średnio komfortowo bo uważam, że nie pomalowane paznokcie wyglądają niefajnie.

Burberry STEP by STEP dla Was :)

1.


Paznokcie możemy pomalować dowolna bazą, u mnie sprawdza się odżywka 8w1 z Eveline.
Następnie malujemy pazurki nude/brązem kolorem zbliżonym do ciasteczka Bebe :) Ja przemalowałam swoje paznokcie kolorem z golden rose z serii rich color nr 10

2.


Następnie po przeschnięciu maluje "krzywy" krzyż bielą z inglota ( słabo kryje więc trzeba zrobić 2,3 warstwy)




3.


Kolejnym krokiem jest namalowanie po 3 paski na naszym białym krzyżu czarnym lakierem w moim przypadku jest to znów golden rose riche color nr 35 do którego użyłam cienkiego pędzelka od innego lakieru :)  


4.


Tak samo jak czarne paseczki wykonujemy dwa paski kolorem czerwonym jeden po prawej stronie krzyża drugi nad nim. Moja czerwień to oczywiście golden rose riche color nr 11


5.


Pomalujmy paznokcie na koniec dowolnym nabłyszczaczem i GOTOWE. Burberry na które może pozwolić sobie chyba każda z Nas :)

Mary :*

10 komentarzy: